Новоуспенівська громада

Запорізька область, Мелітопольський район

Державна архівна служба України організовує обговорення питань створення та налагодження належного функціонування архівних підрозділів у територіальних громадах

Дата: 29.01.2021 10:45
Кількість переглядів: 123

Фото без опису

Належна організація діяльності новостворених органів місцевого самоврядування в значній мірі залежить від їх документаційного забезпечення, а отже потребує невідкладної організації служб діловодства як структурних підрозділів їх виконавчих органів. Разом із цим, набуває особливої значущості питання забезпечення збереженості документів, утворених у діяльності припинених і новостворених органів місцевого самоврядування, що вимагає заснування архівних підрозділів (архівів) у сільських, селищних, міських радах новоутворених територіальних громад і їхніх виконавчих органах.

 

Державна архівна служба України розробила методичні рекомендації «Організація архівної справи в територіальній громаді. Частина 1. Архівні підрозділи ОМС» з метою започаткування архівної справи та створення архівних підрозділів (архівів) у сільських, селищних, міських радах сформованих територіальних громад і їхніх виконавчих органах, налагодження їх взаємодії з архівними відділами райдержадміністрацій (архівними відділами міських рад), державними архівами областей, сприяння проведенню якісної експертизи цінності та забезпеченню збереженості документів Національного архівного фонду, документів з кадрових питань (особового складу) місцевих рад і їхніх виконавчих органів розформованих територіальних громад, підвищення рівня компетентності регіональних архівістів.

 

5 лютого 2021 р. о 10-00 на платформі Державної архівної служби України відбудеться обговорення проблем організації архівної справи та діловодства в територіальних громадах і методичних рекомендацій, підготовлених із метою надання допомоги у їх вирішенні, у режимі Zoom-конференції.

 

Запрошуємо всі зацікавлені сторони та осіб взяти участь у пропонованому заході.

Для налагодження й підтримання комунікації з Державною архівною службою України, надсилання заявки для участі в Zoom-конференції та отримання Zoom-посилання надаємо контактні дані представника Укрдержархіву  (o.tkachenko@arch.gov.ua – Ткаченко Оксана Юріївна, головний спеціаліст сектору координації архівних установ у регіонах).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь