Новоуспенівська громада

Запорізька область, Мелітопольський район

Мелітопольське управління фіскальної служби у Запорізькій області інформує

Дата: 10.07.2019 14:50
Кількість переглядів: 176

Фото без опису

До уваги громадян, які подавали декларацію про майновий стан і доходи!

31 липня 2019 року - останній день сплати фізичними особами податку на доходи фізичних осіб, зазначеного в поданій ними річній декларації про майновий стан і доходи.

Нагадаємо, що фізичні особи, які у 2018 році отримували доходи від неподаткових агентів та доходи в результаті прийняття ними у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав, які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, повинні подати до органу фіскальної служби за місцем реєстрації річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

У податковій декларації про майновий стан і доходи громадяни відображають суму отриманого доходу за звітний рік та визначають податкове зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військового збору за ставкою 1,5%.

Нагадаємо, що податкова декларація про майновий стан і доходи подається у термін до 1 травня 2019 року.

Сума податку на доходи та військового збору, зазначена у податковій декларації  сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2019 року.

Зазначена норма передбачена п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу.

 

Для звірки податку на нерухоме майно громадяни можуть звернутися до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації)

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачується за об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі за їх частки.

Обчислення суми податку на нерухоме майно з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Фізичні особи - платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

 нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.

Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Громадяни - власники декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, для проведення звірки даних можуть звернутися до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації).

Зазначена норма передбачена п.п. 266.7.3 ст. 266 Податкового кодексу.

 

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг

Інформацію щодо режиму роботи, розміщення відокремлених пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

 

У Запоріжжі податкова міліція ліквідувала центр мінімізації митних платежів з обігом 78 мільйонів

             Діяльність міжрегіонального центру мінімізації митних платежів припинили співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Запорізькій області.

В рамках операцій «Рубіж», «Бастіон» та розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги із ввезення на митну територію України вантажного автотранспорту за заниженою митною вартістю.

Протягом 2018-2019 років фігуранти здійснювали пошук фізичних та юридичних осіб, які планували придбати вантажний автотранспорт за кордоном. Після чого пропонували їм ввезти дану техніку за заниженою митною вартістю. Домовившись із клієнтом, зловмисники використовували реквізити спеціально створених підконтрольних підприємств для підготовки підроблених пакетів документів, необхідних для розмитнення визначених вантажних автомобілів. До вказаних документів вносили недостовірну інформацію про митну вартість імпортованих товарів, яку занижували на понад 30 відсотків. Внаслідок чого здійснювалося заниження суми необхідних до сплати митних платежів.

Після завершення митних формальностей імпортовані транспортні засоби фактично передавались замовникам (не платникам ПДВ) разом із пакетом документів, необхідних для реєстрації транспортного засобу та постановки його на облік. За вказані незаконні послуги фігуранти отримували винагороду готівкою, яку не відображали у податковій та бухгалтерській звітності.

При цьому документально реалізацію імпортованих автомобілів оформлювали на адресу підконтрольних фіктивних підприємств (без зазначення номеру шасі) з подальшою зміню номенклатури товару. У подальшому реквізити цих підприємств використовувались для формування незаконного податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки.

Загальний обсяг проведених через підприємства, які входили до центру мінімізації митних платежів, імпортних операцій протягом 2018-2019 років склав понад 78 млн. грн.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених у м. Луцьк, м. Запоріжжя та м. Дніпро, за місцями фактичного знаходження підприємств, задіяних у вказаній схемі, були вилучені документи фінансово-господарської діяльності підконтрольних компаній (у тому числі нерезидентів), їх бланки та печатки, факсиміле, чорнові записи, 430 транзитних автомобільних номерів, готівку в національній та іноземній валюті в еквіваленті 571 тис. 337 грн. та комп’ютерну техніку.

Наразі вирішується питання про накладення арешту на вилучене майно.

Слідство триває.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь