Новоуспенівська громада

Запорізька область, Мелітопольський район

ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ «ДОГЛЯД ВДОМА» КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» НОВОУСПЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Дата: 30.07.2021 13:40
Кількість переглядів: 526

З  03.02.2021 у територіальній громаді працює комунальна установа «Центр надання соціальних послуг», яка розташована в приміщенні сільської ради на 1 поверсі. З метою організації комплексного надання якісних соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністью  в  КУ працює відділення соціальної допомоги вдома; для надання соціальних послуг сім?ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, працює відділення соціальної служби для сім?ї, дітей та молоді.

        На виконання наказу Міністерства соціальної політики України  від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» та «Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» затвердженого постановою КМУ від 01.06. 2020 року № 449, наказу директора КУ «ЦНСП» НСР від 01.07.2021 „Про організацію і  проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг за І півріччя 2021 року» затверджено склад комісії із 5 осіб з проведення внутрішньої  оцінки якості соціальних послуг, які надавалися КУ «ЦНСП» НСР.

Внутрішня оцінка якості соціальних послуг проводилась з 01.07.2021 по 26.07.2021

          Комісією застосовувалися наступні методи оцінки якості:

- опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг та/або їх законних представників (особисто або опитування в телефонному режимі  отримувачів);

- спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- співбесіда з соціальними робітниками, що надають соціальні послуги;

- вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

       Станом на 25.07.2021 соціальну послугу догляду вдома отримують 31 особа, яку надають 4 соціальних робітника. Два фахівця із соціальної роботи надають соціальні послуги «консультування», «соціальний супровід», «соціальна профілактика», «інформування» 35 сім?ям з дітьми.

За штатним розписом  до складу комунальної установи включено 2 фахівця із соціальної роботи, 4 соціальних робітника. Таким чином соціальними послугами охоплені всі села Новоуспенівської територіальної громади.  Фахівці КУ мають повну вищу освіту  зі стажем роботи у соціальній сфері 6 місяців та 7 років; соціальні робітники мають середню та середню спеціальну освіту.

Всього з 03.02.2021 по 27.07.2021. послугами  КУ «ЦНСП» НСР охоплено було 108 сімей (осіб)( в них дітей 72, осіб 98), в тому числі за категоріями: 

• одинока матір (батько) -6 ;

  • сім?ї, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обовязків- 10;

• постраждалі від збройних конфліктів та тимчасової окупації (внутрішньо переміщені сім’ї- ВПО), АТО   - 3

• сім'ї, члени яких перебувають / перебували у конфлікті з законом -2 ;

• сім'ї, де один чи кілька членів мають інвалідність -8 ;

• сім'ї опікунів / піклувальників - 2

• особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування-1 ;

• сім'ї, яким призначена державна допомога при народженні дитини – 3;

• особи похилого віку —35 ;

• сім'ї, в яких виникли складні стосунки та конфліктні стосунки -2 ;

• малозабезпечені (в тому числі сім’ї, в яких є проблема безробіття) -8 ;

Кількість дітей, що виховується у вищевказаних категоріях отримувачів послуг, склала  -72.

 

Предметом оцінки якості стали соціальні послуги з:

  • соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • соціальної профілактики;
  •  консультування
  • догляду вдома.

       В ході здійснення оцінки комісією здійснено опитування  отримувачів соціальних послуг. Відгуки отримувачів соціальних послуг заносились до анкет. Всього в анкетуванні взяли участь 30 отримувачів, яким надаються соціальні послуги.

 

       Проаналізувавши результати опитування, комісія прийшла до висновку, що переважна кількість опитуваних позитивно оцінює роботу надавача соціальних послуг:

- всі отримувачі соціальних послуг констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавалися;

- строки та терміни надання соціальних послуг відповідають зазначеним у договорі про надання соціальних послуг та індивідуальних планах;

- отримано всі позитивні відгуки отримувачів щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги.

 

За період з лютого 2021 р. по липень 2021 р. визначено такі результати:

кількість скарг та результати їх розгляду:   скарг на роботу соціального робітника – 2%; проаналізовано причини, що лежали в основі порушень у роботі соціального працівника, вжито заходи щодо їх усунення;

частка задоволених звернень про отримання соціальних послуг– 100%;

робітники, які підвищили рівень кваліфікації  -100%; протягом звітного періоду фахівці із соціальної роботи пройшли 4 онлайн-навчання, 1 курси підвищення кваліфікації,  проводились заняття з соціальними робітниками з питань підвищення їх професійного рівня, вивчалася законодавча база надання соціальних послуг; також працівники використовували самоосвіту для набуття та поглиблення професійних знань, технічних умінь шляхом використання онлайн-ресурсів.

відповідність встановлених показників якості – у ході контролю було встановлено що  всі показники якості відповідають Державним стандартам соціальних послуг та складають 100% від загальної кількості показників.

Якісні показники:

1) Адресність та індивідуальний підхід.

наявність індивідуального плану надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги - індивідуальні плани надання соціальної послуги , які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складалися й узгоджувалися з кожним отримувачем соціальної послуги. Індивідуальний план складався у двох примірниках та підписувався отримувачем соціальної послуги та надавачем соціальної послуги. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувачів соціальної послуги, другий залишається в особовій справі отримувача соціальної послуги вдома - 100%;

2) Результативність.

Критерії оцінювання:

рівень задоволеності соціальними послугами (за оцінками отримувачів соціальної послуги)згідно з проведеним анкетуванням та співбесідами 98% отримувачів повністю задоволені соціальними послугами, шо зазначено в анкетах, були випадки незадоволення якістю наданих послуги Догляд вдома, але працівники комунальної установи вчасно реагували на зауваження і налагоджували рівень надання послуги ;

покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання - під час анкетування 28  отримувачів констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавалась – 98%;

проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та/або їх законних представників та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги та/або їх законним представникам   в ході перевірок роботи соціальних робітників на дільницях,  проводилось опитування отримувачів соціальної послуги догляду вдома щодо якості надання соціальної послуги. За результатами анкетування зрозуміло, що серед отримувачів соціальної послуги догляду вдома робітниками відділення  постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціального обслуговування - 98%;

  Якісні показники відповідають статусу «Добре».

 

         Інформація щодо діяльності КУ «ЦНСП» НСР розміщена на сайті Новоуспенівської громади  у розділі «КУ «Центр надання соціальних послуг», зокрема, інформація щодо :

- Положення про комунальну установу «ЦНСП»;

- переліку послуг, що надаються ;

- категорій громадян, які можуть користуватися послугами;

- порядку надання платних послуг;

- розвитку системи надання соціальних послуг;

- співпраці з благодійною організацією ХЦПЄ «Жива віра», надання гуманітарної допомоги;

- інформаційно-просвітницька робота щодо пошуку кандидатів у патронатні вихователі, протидії домашньому насильству та інше.

 

За результатами проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг з метою забезпечення надання базових соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до їх потреб на території Новоуспенівської сільської територіальної громади рекомендовано:

- забезпечити чітке дотримання працівниками установи Державних стандартів надання соціальних послуг та інших нормативних документів, зокрема, в частині встановлених строків на вжиття тих чи інших заходів;

 забезпечити регулярний і систематичний перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги в порядку і в строки, встановлені Державними стандартами;

- вжити заходів щодо пристосування  приміщень   для обслуговування в них людей з обмеженими фізичними можливостями (облаштування пандусів, кнопок виклику спеціаліста тощо);

- забезпечити в усіх приміщеннях  наявність стендів з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг;

- забезпечити підвищення професійної компетентності/ кваліфікації фахівців, що надають соціальні послуги;

-  сприяти впровадженню нових соціальних послуг, спрямованих на запобігання виникненню складних  життєвих обставин;

- сприяти налагодженню системи відшкодування транспортних витрат на відвідування отримувачів послуг за віддаленими адресами проживання;

- розповсюджувати достатню кількість роздаткового матеріалу про надання соціальних послуг;

- продовжити співробітництво з громадськими об’єднаннями, благодійними та релігійними організаціями.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь