Новоуспенівська громада

Запорізька область, Мелітопольський район

Положення

Дата: 15.07.2021 10:51
Кількість переглядів: 222

                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                            рішенням виконавчого комітету

                                                                              Новоуспенівської сільської ради

                                                                            від 22.06.2021 № 79

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію при виконавчому комітеті Новоуспенівської сільської  ради з питань формування пропозицій щодо виплати грошової компенсації за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за належні для отримання житлові приміщення  для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа

 

          I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Місцева  комісія при виконавчому комітеті Новоуспенівської сільської ради з питань формування пропозицій щодо виплати грошової компенсації за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за належні для отримання житлові приміщення  для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (далі – Комісія) – є консультативно-дорадчим органом, що утворюється виконавчим комітетом Новоуспенівської сільської ради.

1.2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

1.3. Метою роботи Комісії є формування потреби в субвенції за напрямами передбаченими п. 4, з урахуванням умов, визначених п. 5 «Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа»» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 № 615, (далі – Порядок).

1.4. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету Новоуспенівської сільської ради. Члени Комісії беруть участь в її роботі на громадських засадах.

1.5. Головою Комісії є Новоуспенівський сільський голова, заступником голови Комісії є начальник служби у справах дітей виконавчого комітету Новоуспенівської сільської ради.

1.6. До складу Комісії на громадських засадах входять: заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради; керівники структурних підрозділів Новоуспенівської сільської ради, а саме: служби у справах дітей виконавчого комітету; відділу соціального захисту, відділу освіти, молоді та спорту; відділу ЖКГ, благоустрою, архітектури, містобудування та земельних відносин, а також начальник відділу фінансів, директор комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Новоуспенівської сільської ради, старости Матвіївського старостинського округу, Таврійського старостинського округу, Запорізького старостинського округу.

          II. ЗАВДАННЯ КОМІСІЇ

2.1. Завданнями Комісії є:

до повноважень комісії належить:

1) визначення потреби в субвенції за напрямами, передбаченими
пунктом 4, з урахуванням умов, визначених пунктом 5 Порядку, підготовка відповідних пропозицій з урахуванням пунктів 13,14,15 Порядку, і наявної проектної документації, кількості малих групових будинків та дітей, які перебувають в них, установлених розмірів відповідних виплат;

2) формування та затвердження загальних списків осіб, які перебувають на квартирному обліку, із зазначенням прізвища, імені, по батькові (за наявності), дати народження особи, дати її взяття на такий облік, інвалідності (у разі встановлення) та орієнтовної потреби в коштах, необхідних для придбання житла;

3) затвердження списків осіб для виплати грошової компенсації із визначенням окремо щодо кожної особи обсягу такої компенсації. До загального списку не включаються особи, яким було виділено грошову компенсацію за рахунок субвенції у попередньому році;

4) погодження щодо:

житлових об’єктів, які планується придбати для забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, соціальним житлом, житлом для осіб, у тому числі за рахунок грошової компенсації;

нового будівництва приміщень для розміщення малих групових будинків, житла для дитячих будинків сімейного типу, капітального ремонту/реконструкції житла для дитячих будинків сімейного типу;

розроблення проектної документації на нове будівництво приміщень для розміщення малих групових будинків, капітальний ремонт/ реконструкцію житла для дитячих будинків сімейного типу;

5) проведення перевірки щодо:

наявності в дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;

наявності в осіб, старших 23 років, підстав постановки на квартирний облік їх як дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;

наявності документів про перебування особи на квартирному обліку;

документів, що подаються для придбання житла, передбачених п. 11 Порядку;

обстеження стану житлового приміщення (будинку, квартири), що придбавається.

2.2. Комісія приймає рішення щодо обсягу потреби субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4, з урахуванням умов, передбачених пунктом 5 Порядку, протягом 30 днів з дати набрання чинності порядку та умов. Рішення оформляється протоколом, який складається у двох примірниках, підписується всіма членами місцевої комісії та затверджується органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування (один примірник протоколу надсилається обласній державній адміністрації).

2.3. Формування та використання показників місцевих бюджетів проводиться за напрямами відповідно до розподілу, визначеного регіональною комісією згідно з пунктом 8 Порядку, і за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу.

       2.4. Після отримання копії рішення від обласної держадміністрації про розподіл субвенції між місцевими бюджетами за напрямами, передбаченими пунктом 4 Порядку, місцевою комісією для прийняття відповідного рішення подаються такі документи:

для придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла, житла для осіб, зокрема осіб з інвалідністю:

акт обстеження стану житлового приміщення (будинку, квартири) (додаток 2), складений місцевою комісією з метою визначення його придатності/непридатності для проживання за результатами огляду та встановлення наявності/відсутності необхідних приміщень, зокрема санітарно-гігієнічного призначення, газо-, електро-, водопостачання та водовідведення, системи опалення;

звіт про оцінку майна;

фотографії житлового приміщення (будинку, квартири);

копія технічної документації на житлове приміщення (будинок, квартиру), яке прийнято в експлуатацію в установленому законодавством порядку;

довідка про реєстрацію місця проживання осіб у житловому приміщенні (будинку, квартирі), що придбавається;

згода особи на проживання в житлі, яке для неї придбавається (на момент оформлення купівлі-продажу);

рецензований звіт про оцінку майна, складений відповідно до Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” (необхідний у разі придбання житла на вторинному ринку, у разі його підготовки за рахунок субвенції — додається після його підготовки);

Усі інші документи збираються уповноваженими особами із числа складу місцевої комісії без участі суб’єкта звернення на підставі відомостей, поданих у заяві, зокрема шляхом доступу до інформаційних систем або баз даних інших суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, або через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів відповідно до законодавства.

Місцевий розпорядник самостійно перевіряє інформацію щодо
наявності/відсутності в особи, яка подає документи для отримання грошової компенсації, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в тому числі на земельну ділянку, на якій розташоване житлове приміщення (у разі наявності).

Гранична вартість придбання житла для осіб визначається за такою формулою:

ГВЖ = 31 + 10 × Вг × Км,

де ГВЖ — гранична вартість житла;

31 — 31 кв. метр загальної площі у квартирах, садибних (одноквартирних) будинках із житлового фонду, з яких жила площа на особу повинна бути не менше середнього показника забезпеченості громадян жилою площею у відповідному населеному пункті;

10 — додаткові 10 кв. метрів жилої площі на особу з інвалідністю;

Вг — вартість (гривень) 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування особи на квартирному обліку;

Км — коефіцієнт збільшення граничної вартості 1 кв. метра загальної площі житла для мм. Києва, Дніпра, Львова, Одеси та Харкова, обласних центрів і міст обласного значення.

Вартість 1 кв. метра загальної площі житла в населеному пункті за місцем перебування особи на квартирному обліку обчислюється відповідно до нормативно-правових актів Мінрегіону.

У разі придбання житла особами враховуються витрати на придбання земельної ділянки, на якій розташоване житло, якщо це не призводитиме до перевищення його граничної вартості, обчисленої відповідно до цього пункту.

Придбання житла для осіб на умовах співфінансування з державного, місцевих бюджетів та/або інших джерел, не заборонених законодавством, здійснюється залежно від віку особи:

для осіб від 23 років до 35 років ? 70 відсотків граничної вартості житла з подальшим зменшенням частки державного бюджету на 10 відсотків щороку, до 50 відсотків ? у 2023 році та наступних роках;

для осіб старше 35 років ? 30 відсотків граничної вартості житла компенсується з державного бюджету, у 2022 році та наступних роках грошова компенсація у розмірі граничної вартості житла здійснюється за рахунок місцевих бюджетів.

 Решта відсотків сплачується за рахунок місцевих бюджетів та/або інших джерел, не заборонених законодавством.

Придбання житла для осіб до досягнення ними 23-річного віку здійснюється за рахунок державного бюджету в розмірі 100 відсотків граничної вартості житла.

III. ПОРЯДОК РОБОТИ КОМІСІЇ

3.1. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.

3.2. Засідання Комісії скликається по мірі необхідності і є правомочним, якщо в ньому беруть участь не менше двох третин від її загального складу.

3.3. Голова Комісії проводить засідання Комісії, представляє Комісію у відносинах з органами місцевого самоврядування.

3.4. Секретар Комісії інформує членів Комісії про місце і час проведення засідань, готує матеріали до засідання Комісії, оформляє протоколи засідань.

3.5. Члени Комісії мають право: брати участь в усіх засіданнях Комісії та прийнятті рішень, ознайомлюватися з усіма матеріалами, що підлягають розгляду на засіданнях Комісії, на занесення своєї окремої думки до протоколів засідань Комісії.

 

          IV. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

4.1. Комісія розглядає документи, подані суб’єктами отримання субвенції, які передбачені Порядком.

4.2. Рішення про відмову у придбанні житла або призначенні грошової компенсації у разі надання:

подання недостовірних відомостей;

прийняття рішення про втрату статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, відповідно до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 76, ст. 2561);

наявності поліпшення житлових умов особи;

неперебування особи на квартирному обліку;

надання особі житлового приміщення раніше;

непридатності житла, що придбавається, для проживання згідно з актом обстеження стану житлового приміщення (будинку, квартири) (додаток 2 до Порядку та умов), складеного місцевою комісією (за місцем придбання житла), а у разі відсутності такої комісії ? структурним підрозділом місцевого органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, до повноважень якого належить забезпечення прав дітей.

4.3. У разі прийняття рішення про відмову особі в наданні згоди на перерахування коштів договір купівлі-продажу розривається.

4.4. Житло придбавається шляхом укладення договору купівлі-продажу, однією з істотних умов якого є заборона на відчуження такого житла протягом десяти років.

4.5. Заборона на відчуження такого житла накладається нотаріусом, що посвідчує договір купівлі-продажу, за зверненням органу опіки та піклування, підготовленим місцевим розпорядником, відповідно до вимог законодавства.

4.6. Заборона на відчуження такого житла не накладається у разі придбання житла особою після досягнення 23-річного віку.

4.7. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого Комісії є вирішальним. 

4.8. Рішення Комісії оформляється Протоколом, який підписується усіма членами Комісії, присутніми на засіданні, затверджується виконавчим комітетом Новоуспенівської сільської ради та подається до Запорізької обласної державної адміністрації.

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                             Ольга ЛИСЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь